blablabla

helgen är redan slut, och vad har jag gjort?
nada!
nu har jag och bodil ätit en frukost eftersom vi glömde det imorse. det var gott! så invigde vi vårt unospel också. det var inte kul att spela när man bara va 2.
idag skulle vi egentligen haft hasseåtagekväll med jim och tor, sen skulle vi lagat mat i tomas nya lya och hälsat på frida i hennes lya också. men har vi gjort nåt av det? ikke!

däremot så har jag och bodil faktikst varit duktiga och städat lägenheten idag. eller, det va ju inte så att vi tog i direkt. eftersom jag har dammsugit upp ett par troser och lite annat smått och gott i dammsugaren, så fick bodil sopa köket. sen så är det egentligen vårt rum som behöver städas. men det råkade vi helt glömma bort, eller bara skita i.
vi bor verkligen i världens sunkigaste rum. egentligen är det ju inget fel på rummet direkt, utan mer på oss. vi tror nämligen att vi bor på en tipp. så allt åker direkt på golvet. fräsht? neeej!

nu ska jag fortsätta leka lite med min nya vattenpistol. den är kul! önskar jag hade en krukväxt här inne så jag kunde vattnat den lite.

godnatt på er som ska sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0