back in town

Tillbaka i Norge!
Kom med färjan till Sandefjord igår vid klockan 1 på natten. Både min och bodils mobil hade då dött så vi kunde inte få tag på någon taxi. Så det blev till att gå hem på dom glashala vägarna. Väl hemma vid halv 2-tiden och suuupertrötta går vi in på vårt rum för att lägga oss. Jag tänder lampan och tycker vårt rum ser konstigt ut på något vis. Upptäcker att våra sängar är vända upp och ner, min nemofisk och min hulahulakrans hänger i taket. Vår stol är slängd i min säng och alla mina svarta pärlor är slängda i bodils. KUL! Absolut inte!! Jocke och Claes får passa sig, för det kommer bli hääämnd så det skriker om det.
Vi städar iaf upp lite snabbt och går och lägger oss. Känns som att jag inte ens har somnat när klockan ringer kvart i 6 och det är dags att åka till jobbet. Trött!

Nu till det värsta som har hänt idag. Sitter vid min kära dator när Bodil hojtar "en myra". Jag verkligen AVSKYR myror. Det är något av det värsta jag vet.
Min hjälte (bodil) slänger iaf ut myran genom fönstret, men då ser jag en till. och en till, och en till och en till. Min puls var snabbt uppe på 200 och fyy.
Nu är alla myror borta för tillfället. Men nåt skumt är det ju! En stack under sängen??
Huuah, bäst jag inte tänker mer på det här! Måste iaf stäääda rummet! Verkligen på tiden!

Ska skriva om hela varbergshelgen när jag inte är så här förbannat trött och hungrig. Så om ett tag kommer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0