back in the days

Jag har gått tillbaka flera år i tiden.
Har nämligen köpt mig Roller coaster tycoon 3. Ni kanske minns dataspelet där man skulle bygga ett nöjesfält. Nu har jag den 3:e versionen. Känner mig riktigt nostalgisk när jag sitter här och knåpar med berg&dalbanor. Dock inte lika bra längre, men det kommer väl.

Annars har jag jobbat 10 timmar idag. Har varit världens härligaste vårväder här, och då har man såklart stått inne och jobbat långpass. Men cash gillar vi!
Imorgon ska jag fhv inte jobba fören klockan 3 iaf, så då blir det promenad i solen (som för guds skulle måste skina imorgon med) med Bodil till Meny. Måste köpe mat, märkte idag att jag har tomt på det mesta. Fick äta tacos med endast färs, tomater och svamp i. Men det var gott ändå, älskar ju tacos.
Nu har Bodil bestämt att vi ska gå till seven eleven och köpa nåt gott. Sen blir det hem och titta på C/OSegemyhr. Nostalgi det också, helt insnöad på allt sånt nu. Bäst jag går nu, innan jag faller ihop av trötthet på min säng. Snaark!

Puss och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0