att va uppe hela natten

detta måste vara den dummaste idén jag har haft någonsin.
Blev inringd igår, så bodil och jag jobbade till 9. Direkt efter jobbet åkte vi till castbergsgården för att ta en öl med hennes jobbteam. Blev snabbt 3 öl. Gick hem vid 1-tiden för att ta tag i packningen och så vidare.
Vi kom på att vi va rätt trötta ändå, och bestämde snabbt att sätta på en film och sova nån timme för att piggna till. Nu har jag fortfarande inte gått upp. Känner mig lika trött som ett spöke och inget är packat än.
SKÄRP DIG!!

Behöver verkligen någon som säger till mig på skarpen nu. Min säng ha nog aldrig varit skönare. Eller jag vet att jag alltid känner så, men nu är det helt extremt. Jaja, ska försöka masa mig upp!

godnatt! eller just det, god morgon...det suuuuger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0