we want the same thing

Vi hade fest igår.
Idag måste man ha skor på sig inomhus.

Var en ganska lyckad fest, en del stölder och annat trist dock.
Jag hade det superkul, fast istället för att komma ut vid halv 1 snåret, så kom jag vidare på "efterfest" direkt. Där blev det ölspel, väntan utomhus på att gå och spela basket och rostade mackor med ost.
Vid 5-tiden bestämde jag mig för att gå hem. Utanför lägenheten där jag varit så träffade jag Jim och två av hans kompisar. Dom kunde inte komma in hemma hos Jim, så dom fick följa med mig hem för att sova på våra soffor.
När jag kom in på mitt och Bodils rum för att lägga mig i min underbara säng, så upptäckte jag att Tomas sov där.
Var jag ens förvånad?

Nu har jag precis färgat mitt hår, och det känns återigen som det blev mörkare. Sen när är ljusbrunt typ mörkbrunt. Jaja, får se hur det ser ut när det torkar. Saknar ju iofs mitt mörka hår, det var finare på den tiden.
Om exakt en vecka ska jag äntligen klippa mig dessutom. Undra om min frisör har sett ett sånt här slitet hår någon gång, blir nog en chock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0