Tony och Lotta

Hatar när inlägg bara försvinner, gaaah.

Igår när jag hade varit ute och sprungit en runda så gick jag in på badrummet för att duscha. Då började det flimra framför mina ögon, svarta fläckar blev det. Jag tänkte, nu svimmar jag snart. Men inte då, det var visst lysröret framför spegeln som började bli dåligt och flimrade som tusan.
Det känns nästan som man ska få epilepsi när man är därinne, inte för att jag vet hur det känns iofs.

Nu har vi varit nere ett gäng på den grekiska restaurangen här i Sandefjord och haft avskedsmiddag för Shake. Jag och Bodil slog till på stort, med både huvudrätt och efterrätt i det dyra Norge.
Mina pengar sinar hela tiden, och inte gjorde det min plånbok bättre att min vado filmkamera kom idag. Fast mitt humör blev bättre. Så himlans fin, liten och lätt. Känner redan att den kommer bli en favorit.

Så nu har jag skrivit inlägget en gång till, puuh. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa tredje boken i Twilightserien, sen sova. Imorgon blir det jobb från 7 igen, sen blir det Växjö på torsdag. Underbara Växjö!

NattinattiPyjamaspyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0