besök av tompi

Igår kväll så tog jag och Bodil det bara lugnt. Ingen dricka för oss, utan det blev film (the way we were) på rummet istället. Vid halv 3 tiden så tyckte vi det ändå va dags att sova och gick och la oss och läste. Hann läsa en sida ungefär innan Tomas kommer in på vårt rum och går och lägger sig i våra sängar. Med huvudet vid Bodils fötter och sina egna fötter vid mitt huvud. Treevligt!
Han börjar klaga på att jag läser med lampan tänd, och börjar ta upp saker från golvet och kasta mot lampknappen. Sen när jag väl slutar läsa efter typ en sida till och går och släcker, då ska han prata en massa, och ringa alla han känner.

Vad hände med den gamle Tompi som nöjde sig med att sova på golvet i vårt rum?


En bild på Tompi och Shake. Shake som förövrigt flyttar i veckan och därför blir det avskedsfest i kollektivet för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0