att nåt så nära kan va så långt bort

Om exakt en vecka så tar jag och Bodil färjan till Strömstad, och tåget till Växjö. Längtar så himla mycket dit.
Växjös sommar är faktikst himla fin, och Ellandas (min lilla by) ännu finare.
Dessutom har jag och Bodil en massa bra planer (och några jobbiga måsten tyvärr) att göra i Växjö. Midsommar börjar bli lite mer spikad, blir en båttur till och med.

Planera är något av det härligaste som finns. När det är något roligt vill säga. Det är så bra att man vet att det kommer hända något roligt, så man orkar med att jobba och spara pengar och annat tråk.
Igår gorde jag och Bodil en massa bra planer för vad som ska hända efter augusti då vi flyttar från Norge. Blir först och främst USA, men det finns så himla mycket mer man vill hinna med. Och det ska hinnas med.
Jag behöver verkligen komma på hur man kan jobba så lite som möjligt, men ändå får pengar så man kan göra så mycket som möjligt. Vi har våra idéer förstås.



Lite norskt havsvatten

Kommentarer
Postat av: bodil

slogan : planera mera! (mera uttalat som kaja, duvet.)

2009-06-11 @ 11:23:34
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0