vem behöver se transformers?

Haha, nu har jag och Bodil precis gjort inbrott i vårt eget hem.

Kom hem från stan precis och upptäckte att dörren var låst. Vi hade varken nycklar eller mobiler med oss. Så antingen så fick vi sitta och vänta tills nån kom hem, eller leta upp vart alla var.
Eller så försöker man ta sig in utan nyckel!





Vi byggde den här "ställningen" att stå på från början. Så kupade Bodil sina händer till ett trappsteg och tryckte upp mig som kravlade mig upp på taket, och in genom fönstret.
Skrapsår på armarna, men vad gör det?!

Kommentarer
Postat av: superbodil

behöver jag nämna vid namn? finns säkert iaf EN.

men aldrig jag.

2009-07-05 @ 23:44:45
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0