visioner

Nu har jag en sån där "göraalltingpåengång-stund". Jag packar, torkar håret, laddar låtar och lägger in på min ipod, och nu sitter jag här och skriver.
Imorgon klockan tio så tar jag färjan till strömstad och tåget till värnamo. Ska till mina underbaringar Sigge och Marit, och för sista gången så blir det fest i deras stora hus, beachparty. Jag har dock inte riktigt hunnit fixa nåt bra till temat. Bodil föresolg att jag skulle vara en sjöstjärna, och ifall jag haft min symaskin här hade det kanske gått. Istället får det bli någon trist strandoutfit, bikini, blommor, solhatt?

Apropå nåt helt annat så spanade jag som tusan efter Håkans turnébuss idag, men såg inte skymten av någon. Däremot så åkte jag samma buss som en massa som skulle till festivalen, och ni kan ju tänka er hur frestad jag var att skita i att gå av vid mitt jobb och istället åka vidare till Tönsberg. Fast disiplinerad som jag är så gick jag av där jag skulle.
Har tänkt på att jag ska sluta tänka på allt som jag missar och inte gör, och istället tänka på allt roligt jag faktiskt ska göra. Därför tänkte jag att ni också ska få se att jag snart ska få ett liv.

Här:
Sista helgen i augusti ska jag och Bodil flytta härifrån. Min pappa ska komma upp på fredagen, och på lördagen packar vi in mina saker i bilen och åker ner till Göteborg. Där ska vi hänga hela helgen och gå på finnkampen, bo på nåt ställe och gå på liseberg. På söndagkvällen bär det sen av hem till Ellanda.
Den nionde september tar jag sen tåget till Stockholm för att hälsa på mina bröder och kolla in deras köpta lägenheter, träffa Stina och Calle, och försöka att inte shoppa allt för mycket.
I Stockholm ska jag vara en vecka, så jag kommer hem på tisdagen tror jag. Hemma någon dag och sen blir det att hälsa på Sara i Malmö och kolla in hennes lägenhet och ha det mys. 
Den tjugosjunde åker jag sen med min familj till Rom för att fira min pappa som fyller femtiofem år. Kommer hem den andra oktober och är bara hemma några dar för att packa om och sen blir det det som jag och Bodil har varit här och sparat pengar för, USA





mamma, jag, pappa, linus. På öland förra sommaren

Kommentarer
Postat av: pengaguden

åk tillbaka till sandefjord. din vänn bee blir fattig utan dig.

2009-07-17 @ 16:58:16
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0