solen skiner

Nu har jag vaknat från min skönhetssömn eftersom jag är ledig idag. Woho! Inga 30 grader inomhus på ett lager, men utomhus är det lika varmt igen. Därför ska jag och Björn åka till stranden nu. Trots att jag är förkyld och hostig. Fast det går faktsikt inte att ligga inne en sån här varm dag, dessutom har jag fått shortsbränna sen P&L som jag måste försöka sola bort.

Igår köpte Bodil ett nässpray till mig, ett för barn. 2 till 10 år ska man vara. Tydligen ville receptarien på apoteket väldigt gärna att jag skulle ha ett sånt. Bodil försökte ändå med, "men det här då, kan jag inte ta det?" Receptarien bara svarade "jo visst, fast det är bättre du tar det här för barn då."

Solkräm var det ja!


Kommentarer
Postat av: linus

men lilla maja, du är ju som ett barn. Tror faktiskt att Bodil ändrade historian lite. Hon frågade säkert efter ett ett spray till lilla maja. :-D

2009-07-03 @ 12:58:06
URL: http://vadsomhelst.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0