pengar rullar in som dom ska

Andra jobbdagen avslutad, med 3 övertidstimmar både idag och igår också. Det går bra nu!

Är så trött så jag skulle kunna stupa på stört. Men snart är det allsång på skansen, och sen morden i midsommer, sommar på högsta nivå. Så än kan jag inte gå och lägga mig. Dessutom vill jag inte att det ska bli imorgon.

Idag på jobbet fick jag och Bodil beröm av pc-teamledaren. Han kom ut till oss och sa att vi var dom bästa skrellarna som han vart med om, och han bara "och ni är vikarier, då är det nåt som är fel". Härligt!

Lyssnade på P3 nästan hela dagen. Förutom vid ett då Nour var sommarpratare på P1, ännu mer sommar på högsta nivå. Hon sa så himla mycket bra, och berättade en del hemska saker, och en hel del väldigt orättvisa saker om könsdiskriminering.

Lyssna här: http://www.sr.se/p1/


Kommentarer
Postat av: linus

Ja, jag lyssnade oxå! Hon är sjukt bra.

Men du borde lyssna på gårdagens oxå, det var er utrikesminister där i norge. Han var oxå grymt bra.



"utan er svenskar, stannar Norge" sa han och syftade på dig och Bodil tror jag.

2009-07-08 @ 00:08:50
URL: http://vadsomhelst.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0