man borde få vara ledig hela sommaren

Jag är på toppenhumör idag trots att jag missar Håkis, och trots att jag snart ska till jobbet.
Det är nämligen sol och varmt ute, och jag och bee har precis varit nere på stan för att säga upp oss från adecco, fixa med timmar på manpower, och boka färjan till mig imorgon då jag ska till Sverige över helgen.
När vi kom ut från manpower så märkte vi att det var en jättehärlig marknad i stan. Så vi strosade runt bland alla stånd och tittade på sunglasses (mina majabågar har ju gått sönder) och hittade fina att köpa, åt glass och suktade efter popcorn.
Känner mig kanske lite bitter ändå att jag snart vara inne på ett varmt lager, dessutom ska jag åka färja-tåg-tåg till värnamo i tio timmar imorgon, helt själv. Jag hoppas nog ändå på att det är fint väder eftersom jag ska vänta i strömstad i två timmar och tänkte sitta på nån uteservering och äta.

Hoppas håkis tar tiofärjan med mig imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0