Jag har inget liv när jag jobbar kvällar

Jag och Bodil skulle egentligen ha haft Harry Potter-maraton i helgen. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss eftersom jag alltid blir partysugen när vi har bestämt oss för att ha hemmakväll, men vi hann iaf med dom tre första filmerna innan helgen var över.
Eftersom jag ska till Sverige i helgen, och vi ska se den sjätte filmen på måndagen efter, så måste vi nu se filmerna efter vi slutat jobbet. Jobbar till nio varje kväll den här veckan, så vi har precis kollat klart på Harry Potter och den flammande bägaren nu.
När vi kom hem från jobbet idag stod det förresten en soppa på spisen som Engan bjöd oss på till filmen. Kändes som att vi var två sjuka barn där vi låg nerbäddade i soffan med våra täcken och varsin skål med rykande soppa.







Lite festivalpics hipp som happ
1. Bodil
2.Andree, två tjejer och Lovisa
3. Lovisa, Andreas och Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0