host, snörvel och snyft

Jag som trodde jag höll på att bli bättre från min sjukdom. Men nu slog den till med ny kraft, min näsa rinner, min hals hostar och min röst är hes.
Ja, jag har varit på festival och andats kiss. Göran berättade nämligen det för mig på jobbet här om dan. Att anledningen till att man nästan alltid får ont i halsen efter festivaler är för att det är så dammigt, och eftersom alla kissar överallt så åker det upp i dammet och då andas man in det. Tydligen gillar inte halsen att andas kiss, så då får man ont i den.

När jag känner mig lite mer kry ska jag ta tag i P&L-grejerna. Lägga upp bilder och skriva lite text och så. Nu ska jag krypa ner i min säng med näsdukar och skins.


Kommentarer
Postat av: bodil

lilla palle

2009-07-02 @ 00:40:52
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0