Harry och Hoffmaestro

Sitter och läser en massa kända bloggares bloggar, och tydligen verkar det som att dom alla ska gå på galapremiären av Harry Potterfilmen ikväll. Varför har inte jag en jättestor blogg? Så skulle jag också kunna joina.
Nej, istället sitter jag i Norge och kollar på kläder som jag inte ens har råd att köpa (får köpa), och jag måste minsann vänta mer än en vecka på premiären här i Norge för Harry-filmen. Dessutom kommer jag vara tvungen att se den med norsk text. Jag är sjukt dålig på att inte läsa texten, den bara slinker med.
Skulle förresten inte förvåna mig ifall vi dessutom bokar fel, och bokar den med norskt tal. Hujedamej!



Får jag köpa den här?

Kommentarer
Postat av: pengaguden

jaaaa, klart du får!

2009-07-09 @ 19:41:50
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0