"Grön är färgen på själen"

Haha, läste precis en kommentar jag fått av min bror Linus på inlägget "Vilken färg har själen äskling?" 

Det här är lite av inlägget:


här kommer därför en lista på saker jag inte får köpa. Köp till mig!

1. helhelhelvita converse (i tyg)
2. svarta låga converse
3. hoffmaestrotröja
4. den roliga bandtröjan som seth i oc har
5. nytt nagellack

Fast jag har däremot några saker jag får köpa, nämligen lite tågbiljetter. Har hittat tågbiljetter till sthlm i september när jag flyttat tillbaka till Sverige igen, för endast 190 kr tur och retur. Sen ska malmöbiljetterna till Sara bokas också, lika billiga dom.

Linus kommentar:

linus  ([email protected]) om vilken färg har själen älskling?:
Den har ju färgen grön så klart! ;-)

1. Blir skitiga direkt och det ser ju inte okej ut
2. Svart funkar inte i sommar. Låga är ute i höst
3. Den är säkert inte ekologisk. Har krävts flera 100 liter vatten. Är det värt det? Svar nej!
4. Då vet ju alla att du är en nörd, som bara sitter framför TVn och inte är social eller intressant. Det får du inga vänner på.
5. testat på djur och en konsumtionspryl som inte är hållbar på något vis.

Där ser du, helt rätt att köpa SVANEN-märkta tågbiljetter till en av världens grönaste städer för att underhålla din relation med familjen. Det är hållbart!

:-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0