en dag på stranden, nej

Idag hade jag ställt klockan på halv elva, för det var tänkt att jag, Bodil och Frida skulle ner till stranden och sola och bada. Vaknade när klockan ringde och såg att det var mulet, hurra. Så nu har jag sovit ända tills nu istället, och det är ju faktikst inte mitt fel den här gången utan vädret.

I fredags tog jag och Bodil bussen till Stokke och Björn. Han bor i en liten stuga vid en gård, så vi satt ute i trädgården och drack öl och åt pizza. Jag kröp även runt i jordgubbslandet och åt av alla gubbarna som fanns, mmm. Sen klappade vi såklart kaninerna Sprett och Snoopy också.
Vid halv tolv så tog vi bussen in till Sandefjord igen för att gå till Emma och sen ut. Var väl ute i en halvtimme sisådär, sen började det åska så vi kutade hem det snabbaste vi kunde till våra små datorpärlor. Det var tur det, för ett litet tag efter vi kommit hem så stod det spön i backen.

Igårkväll så blev det en hemmakväll istället. Så vi laddade upp med massa god mat och "En shopoholics bekännelser", och några skinsavsnitt. Bra kväll!



Frida aka Muppmamma och Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0