resaresaresa

Såå, nu är boendet fixat i Gbg. Vi ska bo hos Robert som vi brukar. Det verkar som att Stina också ska till gbg den helgen så det blir kanske gängreunion. Härligt skulle det vara!
För tillfället så sitter jag nu och skriver en lista på allt som ska handlas i gbg, allt från mat till kläder. Det kommer nog bli en del. Gäller ju att inte glömma bort något när man väl kommer till Sverige.

Annars så har jag haft en skön jobbdag. Trivs borta på pc-avdelingen där jag är nu för tiden. Den roligaste där borta är nästan Björn. Inte för att jag förstår så mycket av hans norska. Men kul är han, särskilt när han driver med mig. Idag var det dessutom en inne på pc som visste vad jag hette. Hörde nämligen att han sa "sen så ska väl Maja skrälla"(det är när man plockar fram ett dator, själva höljet typ, och sen alla saker som ska va i som moderkort och så och fixar iording så dom kan sätta ihop datorn sen.) Fattar inte varför han vet vem jag är, vi har väl aldrig pratat heller. Hmm, skumt!

Nää, nu ska jag fortsätta fila på min lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0