tristess

idag har jag besökt apoteket, adecco och ringt öysten.  pratat ett tag med mammi, sen har jag lagat supergod mat (klyftpotatis, bönburgare, morotstzatziki och fetaostsallad, grekland<3), tvättat svart och tittat på en massa oc-avsnitt. dessutom har jag hunnit kolla alla hemsidor och läst allas bloggar typ 300ggr.
nää, det är inte så kul att va hemma trots allt.
det enda roliga som har hänt idag är att vid halv 3 så är lisa helt plötsligt hemma. "'är du redan hemma från jobbet?" frågar jag. skrattande förklarar lisa att hon inte alls precis kommit hem utan hon precis har vaknat, dvs försovit sig till klockan halv 3. hahahahah!! lätt att förklara den för chefen!

nu ska jag väl fortsätta med mina trista hemmavanor!

Kommentarer
Postat av: Linus

Men lilla maja då!

Här har vi precis ätit tårta och firat mamma. ;-) Hon tackar för paketen men hälsar att det inte gör något om det kommer ett paket till med posten... ;-)



Hoppas nacken går över snart!

Nu ska jag gå till madsjön!

kramar

2009-01-06 @ 15:57:09
URL: http://www.enbildomdagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0