tomt

känner att jag har kommit in i jobbandet nu. har inte lika mycket tid att va inne och blogga. eller det har jag kanske egentligen, men känner mig helt utmattad efter 8 timmars jobb. det kan bero på att bodil har blivit sjuk, en himla hosta har hon också. den har såklart smittat mig nu, och jag känner mig allt annat än frisk. men sjuk får jag absolut inte va. nejnej!

annars så är jag på ett sådär halvbra humör. ibland känns allt kul och bra, men för det mesta tycker jag att allt är trist och deprimerande. är trött på att bo på ett ställe dit alla åker bara för ett tag. tjäna pengar, sen ut och resa. jag blir nästan så att jag inte tycker det är någon mening att lära känna någon. blir ju bara till att förlora sina vänner direkt.
men man får nog tänka att bra vänner behåller man ju faktiskt.

nu ska jag sova. imån blir det till att gå upp tidigare så jag hinner ner på posten och posta bokföringsbrevet, och till adecco och lämna skattekortet som ÄNTLIGEN har kommit.

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0