time to practise

Jag och Bodil tänkte att det nog var bäst ändå ifall vi övade lite inför göteborgsresan nästa helg, så vi shoppade loss på hms sida. jag har nämligen skickat tillbaka 2 saker som jag köpt, så då helt plötsligt har jag 500 att handla mer för. hähä
nu blev det en massa sjalar, shorts, solbrillor, hårspännen och en underbar stråhatt som jag och bodil köpte likadana av. så vi kommer va lika snygga på vår greklandssemester när sommaren kommer. ååh, kan knappt bärja mig tills vi ska till usa och grekland. kommer va så himla skönt!

idag frågade vi fredrik supersnällt ifall vi fick jobba 8-16 nästa fredag så vi hinner till gbg innan 10. och det fick vi såklart, så det blir taxi från jobbet rakt ner till färjan nästa fredag. ååh, vad det kommer bli kul!

puss och godnatt och imån är det fredag!! Wihoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0