Sverige imorgon

Imorgon blir det göteborg, härligthärligt! Mindre härligt att gå upp vid 6 på morgonen imorgon. Fast spela roll, får ju åka stora färjan där vi såklart ska börja vårt matmaraton med att äta den goda fetaostsalladen dom har där. Sen blir det buss till göteborg och spårvagn till Robert och dom 6 kattungarna som bor där. Sött!
Ska hinna med att träffa Linnea, stina, gustav, max och caroline. Sen vill jag egentligen till slottskogen, fast det kanske är lite trist då det inte är varmt.

Imorgon måste vi fråga ifall vi får fortsätta jobba på komplett, hoppas, och jag hoppas för mitt liv att Andree och Andreas också får det. Annars är jag sj på pc ibland. Gillar att jobba med dom, tiden går så mycket snabbare. fast Bodil säger att jag och andree mest bråkar hela tiden, som syskon.

Nu ska jag ta tag i allt som måste fixas ikväll. Ska duscha och så måste jag givetvis packa. Har tvättat alla kläder nu iaf, så det är bara att bestämma vad som ska tas med. Hmm, är så himla trött på alla kläder jag äger. Vill köpa allt nytt i göteborg, men det får jag verkligen inte göra. Har skrivit en lista på vad som ska köpas, lite utrymme för spontanshopping finns givetvis. Såå ja, snart är jag redo.

Syns i Göteborg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0