scatman

här sitter jag och lyssnar på det bästa från 90-talet. NOSTALGI!

imorse vaknade jag av att jag sj skrattade, så himla konstig känsla. drömde att bodil skulle säga ett uttryck men sa fel hela tiden, älskar felsägningar (och felskrivningar med för den delen). skrattade som tusan i drömmen iaf, och sen helt plötsligt så vaknar jag av att jag sj skrattar. haha
har ju hört från bodil förut att när vi bodde ihop i växjö så har hon hört mig skratta mitt i natten när hon gått på toa. så roliga drömmar har jag allt ibland.
annars så har min näsa blivit knäpp. nässpray som brukar va det bästa jag vet hjälper knappt alls. både ögon och näsan bara rinner på mig hela tiden. kul att ha med en toarulle överallt. dessutom är min näsa nu så röd så det inte ens går att täcka med smink...lovely!

sing hallelujaaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0