så ja

nu så har jag varit hos läkaren då. har en muskelsträckning i nacken enligt honom. så jag blev sjukskriven veckan ut och så lite smärtstillande på det. är lite orolig för jobbet då lisa berättade att när hon blev sjukskriven för sina handleder, så fick hon inte komma tillbaka till komplett sen. fast detta är ju iofs ingen arbetsskada, så det borde nog inte va några problem, sen så har jag ju iofs redan skrivit på kontrakt till den 18...så tills dess måste jag ju få va kvar.
ska ringa Öysten imån och förklara, och lämna sjukskrivningspappren till adecco. och gå till apoteket med, hämta ut mina tabletter. hoppas dom är superbra så att jag slipper ha konstant smärta. tror egentligen inte det är så bra att sitta här och skriva, känns som om jag spänner nacken hela tiden nämligen. såå, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0