Planer

Idag har jag haft en riktigt stressig jobbdag, och den gick så fort. Jag tror jag jobbar bäst när jag har ganska mycket att göra så jag nästan tänker att "hoppas det inte är rast än". Då går tiden som snabbast iaf.

Jag vill va med i Heja Björn! Jag vill också va hemma i en villa om dagarna och umgås med Sanna och Henrik. Dessutom så vill jag ha ett par nya snygga skor och en jeansjacka. Egentligen borde jag fixa ett par vinterskor eftersom jag är ganska (milt sagt) blöt om fötterna när jag väl kommer fram till jobbet. Det är som en hinderbana från bussen till vårt jobb. Klättra upp på stora snöhögar och hoppa från hala stup, sen så är alla fotspår som man kan kliva i minst så djupa så dom går upp till knät på en. Ja, det är som en liten träning på väg till jobbet.

Bodil och jag håller som fullt på att planera vår resa till gbg nästa helg. Måste fråga på jobbet om vi kan sluta tidigare nästa fre så vi hinner med halv 5-färjan. Och fixa hur vi ska komma dit, taxi? Sen måste vi ju såklart fråga Linnéa ifall vi kan bo hos henne, eller möjligtvis Robert. Jaa, vi har visst inte fixat så mycket än märker jag. Men gud vad det ska bli kul, och vad mycket thaimat jag ska äta. Dessutom kan jag knappt bärja mig tills jag får gå in på ett top shop igen, och handla en massa god vegmat att ta med tillbaka till norge. Mmm, längtar redan!

Nu ska jag ta tag i att måla mina naglar, röda tror jag. Sen ska jag lägga mig och läsa ett tag innan jag ska sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0