Over and over

Nu under mina hemmadagar här helt sj, så har jag kommit på att jag ska göra en lista med allt kul jag vill göra. Eller allt jag vill göra övh. Sen ska allt bli av också! En massa i år tack!
Idag har jag dessutom gått till banken och startat ett sparkonto till mitt norska bankkort, och bestämt hur mkt som ska sparas i månaden. Tror det här kommer bli ett bra år. Det är bara att ta tag i allt så fixar det sig.

När man är hemma så här mkt utan sällskap så hinner man fundera en massa mellan alla filmer, på alla möjliga saker. Det är mest bara jobbigt faktiskt, för inte kommer jag fram till ngt. Vet verkligen inte hur jag ska göra med en sak, men orkar inte fundera på det mer heller. ÅÅÅHH!! Man borde kunna lasta över sina tankar till nåt, som sen funderar ut en lösning och ger en tillbaka tanken. Skulle inte det va skönt eller?!



Jag saknar förfesterna på Stinas tak där man ser hela storgatan, och sen att kunna gå ut utan att ha jacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0