och så var det helg igen

nu är nästan kollektiven kompletta igen, ida och lisa kom idag. imorgon kommer erik, frida och niclas, och då blir det fest såklart. får se vad jag orkar med, min nacke/rygg är nämligen fortfarande helt jobbig och gör sjukt ont.
det var en plåga att jobba idag, orkade knappt lyfta nåt som vägde mer än ett kilo. kände mig som en robot när jag rörde mig för att jag skulle belasta nacken så lite som möjligt. och förlåt bodil och daniel som fick stå ut med mitt gnäll hela dagen. 

imorgon så får jag absolut inte sova bort hela dagen, måste ner på stan en runda. har fortfarande inte köpt någon julklapp till bodil nämligen. så ska jag storhandla MAT också, mitt kylskåp är nästan helt tomt nu. blir så himla peppad på att laga mat på helgerna eftersom frukost är det enda som jag äter hemma i veckorna. så en massa gott ska det bli!



en bild på mig och mammi på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0