nytt år och en söndrig rygg

nyåret igår är ju knappt ens värt att nämna. jag har superont i ryggen idag då jag igår skulle bli uppfångad av jocke (trodde jag) , men istället föll rakt ner på ett betonggolv och fick huvudet slaget i en betongstolpe. efter det fick jag inte resa på mig bara för att alla trodde jag hade fått hjärnskakning, men det klarade jag mig ifrån. däremot mina ryggkotor tog mycket stryk av fallet och idag kan jag knappt ens lyfta upp mina kläder från golvet.

så här såg jag iaf ut i början av kvällen:


Kommentarer
Postat av: al

Tjusigt tjusigt.



Ja, det är inte så himla svårt egentligen=) Bara att prova sej fram.



al

2009-01-01 @ 16:41:18
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Nä, hon tror att hela världen kretar runt hennes huvud och viljor. Och sen blir hon sss-crazy om man säger emot.

Stryk skulle hon ha! =)



al

2009-01-02 @ 00:12:08
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0