klagosång

stannade hemma idag efter en nästan helt sömnlös natt. kan typ ligga på två sätt så det inte gör ont i nacken. antingen på sidan åt höger, eller på rygg. sen om man ska vända på sig är det ett helvete. dessutom när jag väl sov så drömde jag en så obehaglig dröm. den handlade om mig och bodil och att vi mördade en människa vid en busshållsplats och stoppade ner liket i en icakasse. varje gång jag vaknade så trodde jag det var sant. huuah!
var nere på sjukhuset innan också, för jag ville ha nacken kollad. men då visade det sig att ifall man inte har ngn läkare i norge så kan man inte gå dit fören vid klockan 5 till legevakt. så, om nån timme måste jag gå dit igen, då kommer jag säkerligen få köa också med en massa andra som inte har läkare.
sen måste jag till skattekontoret också, fixa nytt skattekort. annars så kommer jag skatta 50 % av lönen. inte så kul!

hoppas mammi slutar jobbet snart så hon kan ringa mig. behöver klaga lite för ngn.

Kommentarer
Postat av: al

Så eländigt du har det, Maja! =,(



al

2009-01-05 @ 14:54:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0