det skulle kunna va så mycket bättre

har inte blivit några scones idag, däremot har jag, lisa (som också blivit sjuk), ida och jocke bakat kladdkaka. fast den blev inte sådär kladdig och härlig som jag gillar när den är. för även fast jag sa typ 5 ggr att vi nog skulle ta ut den, så envisades jocke med att ha den inne. och så bra gick det!
annars har jag varit och solat en kvart och gått ärenden till en massa andra nere på kiwi. sen har jag ÄNTLIGEN städat vårt rum, och kollat på rosemarys baby. jag vill med ha en massa fina 60-talsklänningar och bo i en våning som är sådär vit, fräsch men gammeldags.

min nacke är bättre, fast den gör fortfarande ont. sen tvivlar jag på att mina klena smärtstillande tabletter hjälper över huvud taget.

imån ska sconesen verkligen bli av. har ändå ingen god frukost att äta, så jag kan lika väl baka lite på morgonkvisten.

ps. när jag var påväg till stan med jocke idag så såg jag sandefjords kändis, (inte för att jag visste vem det va) vinnaren av robinson. wohoooo lix! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0