Ångest

Har sån himla ångest idag för jag vet inte vad. Superjobbigt.
Vår lägenhet ser dessutom för jävlig ut. Stolar är sönder och det ligger tidningar på alla golv. Och ölflaskor precis överallt. Ja, det var fest igår.
Nu har Lisa åkt också. Flyttat till Gbg. Sorgligt värre!

Igår var det ingen som trodde på att jag är från Växjö. Det lät typ "men du kan ju max ha bott i småland i nåt år", och "andreas som är från varberg pratar mer småländska än du". Bara för att jag kan säga Rrrrr.

Just nu sitter jag och äter mat som smakar såpa. Härligt! Är så himla trött. Har varit på efterfest till klockan 6 på morgonen två dar i rad nu. Mer sömn tack!

Adios

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, det finns ju massa bra thaiställen i göteborg men tyvärr är jag ganska dålig på dom. min favorit ligger iaf mitt i arkaden (samma hus som topshop). det är mest en lunchrestaurang och dom har kanske ungefär sex rätter om dan. det är gott, billigt och går fort. sen finns det ett ställe som ligger bredvid cafe fröken olssons, om du vet vart det ligger? bakom kompassen kan man säga. men jag kommer inte ihåg vad det heter.. Sen finns Phon´s thaikök, som ligger på chapmans torg, det är helt okej tycker jag. :)

2009-01-26 @ 22:16:26
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, det finns ju massa bra thaiställen i göteborg men tyvärr är jag ganska dålig på dom. min favorit ligger iaf mitt i arkaden (samma hus som topshop). det är mest en lunchrestaurang och dom har kanske ungefär sex rätter om dan. det är gott, billigt och går fort. sen finns det ett ställe som ligger bredvid cafe fröken olssons, om du vet vart det ligger? bakom kompassen kan man säga. men jag kommer inte ihåg vad det heter.. Sen finns Phon´s thaikök, som ligger på chapmans torg, det är helt okej tycker jag. :)

2009-01-26 @ 22:17:05
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0