vårväder

Känner mig som ett barn igen!
Idag var jag och Bodil nere på stan en runda. En riktig pina när man inte får köpa något egentligen. Vi hämtade iaf ut vårt h&mpaket, med världens finaste sjalar i. Sen köpte vi pärlplattor som man kan sätta ihop. Så man kan göra jättestora motiv. Efter det letade vi efter en hobbyaffär överallt, och jag vet inte vad hobby betyder på norska. Men något annat är det betyder på svenska måste det va iaf. För vi fick en beskriving av en tant i en affär, hur vi skulle hitta en hobbyaffär i sandefjord. Men den fanns minsann inte!
Sen gick vi in på Nille där dom hade en massa påskägg och sånt. Är det påsk snart? Gud vad härligt isf, älskar påsken. Där inne köpte jag en vattenpistol som är en haj. Superrolig! Kostade bara 20 kr, så den fick jag köpa för mamma Bodil.

Nej, nu ska återgå till mitt pärlande igen! Det är verkligen kul att pärla!

Let´s party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0