min säng <3

Jag är så himla virrig på morgonen. Nu ligger jag fortfarande i sängen, borde ha gått upp för 20 min sen och tagit mig till duschen. Men gud vad min säng är varm och skön.
Imorse då när min klocka ringde så skulle jag trycka på snooze, min bästa vän. Då står det alltid typ "ringer igen om 9 minuter". Fast imorse så när jag läste vad det stod så läste jag "ringer igen om 9 månader".
Gud vad det hade varit skönt om det vart så, eller 1 månad iaf. Så kunde jag sova tills snön försvann. Som en björn! Härligt!

I förgår så hade jag också en skum natt. Höll nämligen på att skrika på någon i min dröm. Men så skulle jag skrika en gång till, men då råkar jag skrika på riktigt. Så då vaknade jag av att jag ligger och skriker i min säng. Konstigt sätt att vakna på!

Nää, nu måste jag verkligen ta mig upp! Blir nog kepa på jobbet idag. Sen underbar HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0