bara dårar rusar in

Mitt bästa sömnpiller är verkligen att kolla på film. Så himla tråkigt att det är så. Då vill man ju inte alls somna egentligen. Sen så vill jag aldrig visa för Bodil heller att jag blundar när vi kollar. Så idag låg jag med kepan långt ner så hon inte kunde se om jag blundade, fast sen visade det sig såklart att hon också hade sovit sig igenom filmen.

Idag har iaf varit en typisk tristess-söndag. Det som har hänt är att vi brände våra pizzor som vi sett fram emot att äta. Sen så fick jag nästan ett hjärtattack då jag såg en myra gå i närheten av min säng. Skrek åt Bodil att hon skulle ta bort den, men hon va så himla seg så den försvann. Så jag sprang och hämtade dammsugaren för att suga ut den ur vårt rum. Men råkade suga upp en massa annat också. Bla, nåt hårt som låg under skrivbordet som jag aldrig hann se vad det var, ett par troser (fast det va dom som blivit strimlade av tvättmaskinen, så det gjorde inget) och en knapp. Jaja, slapp man dom!
Sen gick vi och handlade mat, jag hade nästan glömt min kärlek till tacos. Gott va det!

Nu är det bäst jag gör nåt superkul för snart början den nya veckan. Jobb, jobb, jobb! Tråååkigt ska det bli. Men då går tiden iaf och då kommer varbergsresan komma närmare.

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0