Update

Klarade mig helskinad genom fredagen den 13 igår. Trodde helt säkert att jag skulle skada mig på något vis. Fick iofs ett papercut i fingret, men det får jag ju allt som oftast.
Blev utgång med samma människor som förra fredagen. Till samma ställe med för den delen, Old sportsman såklart.
Vaknade upp idag hos Tor och dom och såg hur mina armar såg ut. Någon hade tydligen använt mig som papper igår och skrivit saker med spritpenna på varenda millimeter. Härligt!
På tisdag ska jag och Tor ut och springa. Han blev nämligen sjukt imponerad av mina armmuskler igår när jag spände mig lite. Undra hur det kommer gå, måste springa supersnabbt!

Idag när jag och Bodil gick hem råkade vi slinka in på gallerian och in på urban. Där köpte vi för 2000 kr var. Hjelp! Känner att det här med att spara inte riktigt är min grej. Attans!

Nu fick vi meddelande om att vi ska infinna oss på Da Vinci och äta 18.30. Blev lite brått helt plötsligt. Ska ha en megadejt med alla varbergare på alla hjärtans dag, och Andrees föräldrar. Är Andrees födelsedag idag, så det ska firas.

Wenga Japi!


Kommentarer
Postat av: polisen

hallå där din tjuv. : D

2009-02-14 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0