filmfilmfilm

Hemma från Hasse & Tagemaratonet nu. Blev iofs bara 3 filmer. Först ut va "Släpp fångarne loss det är vår" (min favvo), sen blev det "Ägget är löst" och till sist "Mannen som slutade röka".
Idag har jag bara ätit frukost och druckit en massa pepsi. Men nu har vi precis slängt in en tvätt, så då hinner jag ju äta en g till innan den är klar så vi kan sova. Är så himla sugen på all min frukostmat igen, så det blir nog en repris. Frukost är ju så himla gott. Mmm!

Här kommer lite pics från förfesten i fredags hos oss:



Den superbra bilden som tor tog på oss.
Daniel, Bodil, Andree, jag och Andreas är det iaf.



jag och en väldigt full Andreas.



Daniel, Bodil och en halv Andree



Tor!!



På Old sportsman. En växjöbrat och Jim som vi hade H&T-maraton med.

The end!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0