soulmate

Nu har jag och Bodil tittat på två avsnitt av Bert. Jag har kommit på hur lika jag och Bert är. Han har nämligen precis som jag endast ett namn, Bert Ljung. Jag heter bara Maja Olofsson. Sen så när han får glasögon så är det precis som det var när jag fick mina. Jag stod på vår balkong och kollade på allting med mina glasögon på. Upptäckte att man såg tegelplattorna på huset mitt emot, och att våra tapeter hade skarpa mönster. Bert ser Åkes klotter och att det inte är en kaffefläck på skolkartan, utan att det är Madagaskar.

Jaa, så kan det va! 

Annars är vi hemma från Gbg nu. Har varit en underbar helg med ytterst lite sömn, men hur kul som helst. Dessutom var resan något alldeles extra. Är fortfarande förvånad att vi tog oss helskinade till Göteborg på fredagen. Ska skriva ett inlägg om helgen snart, men nu är jag så trött så jag måste vila en stund.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0