Pocahontas



Igår när jag kom till jobbet med hårbandet på bilden, så var det första som hände att Björn sprang förbi mig och gjorde indianljudet (iiih--iiiih---iiihhh). Efter det var alla indianskämt igång. Min teamledare Kenneth kallade mig för Pocahontas hela dagen och höll på och säga saker som, "skicka en röksingnal bort till pocahontas om att hon ska hämta datorerna", och "var har vi Mayaindianen?"
Sen när jag kom tillbaka från rasten hade Öystein och Kenneth satt på Pocahontaslåten på youtube och körde den på repeat. Gick bort till Bodil för att beklaga mig på all mobb på pc-avdelningen, och då kommer Fredrik (en annan teamledare) fram till mig och säger: "du ser ut som en prinsessa idag Maja".

Såå, idag hade jag inte hårbandet på mig och gud vad jag har fått höra det. "vart har du ditt hårband?" Hela dagen lång, så imån är det väl bäst att Pocahontas besöker Komplett igen. Så har dom nåt att skämta om på pc-avdelingen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0