do you think...

nu har jag suttit vid min lilla bebis (datorn) hela kvällen och har absolut inget att kolla egentligen. så nu har jag svarat på en massa frågor om mina fb-kompisar. t.ex ifall jag tror att bodil skulle kissa på mig ifall jag brann och andra väldigt väsentliga frågor. det vill säga jag är sjukt uttråkad för tillfället.
har dessutom smått ångest för vissa saker som hänt i helgen. glömmer liksom bort dom hela tiden, så kommer jag på det efter ett tag och ångesten bubblar upp igen. känns som om det kommer bli en dålig start på veckan, som startar om cirkus 6 minuter.

nu ska nog jag och bodil ta och se barnhemmet som vi velat se hur länge som helst. ska ta och äta några skitgubbar också och försöka döva ångesten med. lycka till liksom!

godnatt på er som ska sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0