denna karma alltså

Nu har jag suttit på youtube hela kvällen och ätit godis. Känns alltid som om jag måste neutralisera min mun när jag ätit godis och äta typ en frukt, eller nåt annat nyttigt. Så fast att jag är hur mätt som helst så har jag nu en tallrik yoggi och müsli framför mig.
Hade helt glömt bort att klockan va mycket, så jag och Bodil stod i köket och sjöng på en låt från filmen G för fulla halsar när en arg Shaker kommer ut från sitt rum. Hjäälp!! Gömde mig bakom väggen tills han gått in igen, sen skulle jag smyga tillbaka till vårt rum. Steg i minst 5 vattenpölar på vägen, vem är den skyldige? Väldigt tydligt tecken på KARMA iaf, som så ofta har börjat visa sig för mig nu för tiden.

Nu ska jag äta min yoggi och läsa lite. Fredag imorgon! Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0