Äppelkriget

Första natten på tre stycken som jag ska sova i min egen säng och inte på en soffa. Känns skönt att kunna vakna upp utan att ha höftsmärtor pga att ha legat likadant hela natten.
Igår hade jag och Bosse förfest här, sen bar det ut till Old sportsman. Sen vidare med svarttaxi för enbart 50 spänn till Tomas och efterparty. Sen efterefterfest hos Jim, Tor och Emma. Hellyckad kväll med supermycket dansande. Det var ett tag sen. Men jag har gjort illa min hand på nåt konstigt vis. Eller jag är ju mästaren av mästare på att skada mig på fyllan, så det är väl inte så konstigt egentligen. Men jobbigt är det iaf!

Idag har jag och Bodil hängt med Andree, Andreas och Daniel hela dagen. En massa film först här och sen hos dom. Daniel har verkligen världens bästa skratt, alltså när han börjar skratta kan man inte hålla sig. Så mina ögon har runnit hela kvällen nu, och jag är lite smått uttorkad skulle jag tro.

Imorgon ska vi till Jim och dom på Hasse och Tage-maraton. Är supersugen på att se "Släpp fångarne loss det är vår" just nu, så det är inte en dag för tidigt.

Nu ska jag sova! Nyktert och i min säng! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0