7 tankar om mig

Nu har min mami skrivit 7 tankar om mig!

-Du är snabb och effektiv med det du tar för dej.
-Du har för lätt att göra av med alla dina pengar.
-Du är bra på att laga mat.
-Du strör alla dina grejer runt dej.(det är jobbigt när man är under samma tak)
-Du skriver snyggt och ritar bra.
-Du är positiv (för det mesta).
-Du tycker om djur (ej insekter) och gråter till och med när en höna dör.

Så sant, så sant!

Ska skriva om min galna gårdagkväll sen, jag har fortfarande inte gått och lagt mig sen igår! hähä!

Kommentarer
Postat av: Stora stora broder

-Du har för lätt att göra av med alla dina pengar.





Haha, ja, det kan jag verkligen hålla med om...

2009-02-22 @ 12:03:49
URL: http://www.vadsomhelst.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0