7 sanningar om mig från Bodil

Eftersom alla lägger upp 7 sanningar om sig själva så tänkte jag inte vara sämre. Tyckte dock att det va ganska svårt att komma på, så jag och Bodil skrev 7 sanningar om varandra. Så här är dom hon skrev om mig:

1. du har fruktansvärt svårt för att bestämma dig. tex mellan glass eller kakor, sen när du valt så ångrar du dig alltid.
2. du är superhärlig när du vaknar på morgonen och det första du säger är något superpiggt som "vet du vad jag drömde!?!" med ett sömnbarnsligt léende.
3. du har FÖR många väskor och skor. (som du inte ens använt).
4. du är sjukt bra på sveriges geografi (iaf om man jämför med mig : D)
5. du är logisk - and i like it!
6. du är rädd för myror.
7. du kan sjunga med i en låt som du hör för första gången, jag vet att du kan det. även fast jag låtsas att jag inte tror dig : O



Nu skickade hon en bubblare till mig också. Här är den:

bubblare: du kan göra sjukt roliga ljudeffekter

Ifall ni vill veta vad jag skrev om Bodil så gå in här: bossebodil.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0