reflections are protection

Ikväll fick jag sluta redan vid klockan sju, så himla skönt att komma hem lite tidigare än vanligt, fast tolv timmar var det såklart ändå. Ibland förstår jag inte att min kropp orkar jobba så himlans mycket. Jag räknade precis ut med lite snabb huvudräkning att jag kommer att ha jobbat över sextio timmar den här veckan. Det är ganska mycket!
Kvällen har spenderats med min dator, har försökt ta igen all förlorad datatid. Bloggar, mail, räkningar...mycket på en gång nu. Försökte dessutom se SVTs lucia som var från Växjö i år. Estetiska programmet och musiktilläggets kör, som jag gick i. Så himla fint var det! Fast jag hann bara se till staffanslåten, sen blev det segt så jag gav upp.

Nu ska jag springa ner och kolla min mobil, håller på att boka en kul sak med Linnéa i januari. Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0