lets go out i am still young

Hade en sjukt rolig partykväll igår.
Jag, Marica och Bodil började festandet hemma hos Stina och Emma. Sen gick vi vidare till den riktiga förfesten hos Jim. Där var toan upptagen av ett fyllo, hähä. Så istället fick alla gå på toa i själva badrummet. En Marica i handfatet och Stina i duschen. Gud vad jag skrattade!
Emma, jag och Bodil gick in på Play som hade sommarfest. Dyrt som tusan och väldigt ovärt då vi dansade i mindre än en halvtimme och sen gick.
Träffade Stina och Marica igen och gick ner till torget där dom har satt upp en superstor beachhandbollsplan.
Emma och Stina började bygga och ha sig i sanden, medan jag gick och letade mat. Gick in på Mix och tänkte köpa mig godissnören eftersom det aldrig finns nån vegmat nånstans, men när jag skulle betala så såg jag att dom sålde bakad potatis. Såklart kunde dom göra en vegetarisk till mig.
När jag ätit upp så gick jag och Bodil hem. När vi väl kom hem ställde jag mig och diskade och fick för mig att jag skulle göra nattmat. Sen kom jag på att jag precis åt, smart. Så vi gick och la oss istället.


    
ems & bee - stina - bee- emma & marica- jim


jag & emma 

    
me - emma & stina



Nu blir det söndagsöppna kiwi - pepsi med is till bee ska handlas

Kommentarer
Postat av: lisa

mojs mojs mojs! vart har du köpt dina tights?! sjukt fina! :D

2009-08-02 @ 23:49:02
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0