två veckor

För att undvika dyra bussbiljetter och istället samåka så ska jag och Bodil åka med öystein och dricka kaffe hos Frode imorgon en halvtimme innan jobb. Alltså klockan halv sju på morgonen. Jag känner att jag kommer vara som en zombie, tills jag blir hög på koffein iaf.

Idag har det varit en helt perfekt söndag.
Gick upp klockan sex för att följa al till färjan. Gick hem och la mig igen, bodil det knäppot däremot har varit uppe sen dess, och sov tills klockan blev tolv.
När vi duschat och haft oss tog vi våra fina kameror och gick upp på berget för att kika på utsikten. Var himla fint som vanligt och jag tog en hel del kort som jag är nöjd med.
Framåt kvällen tog vi bussen till Stokke och Björn där det blev tittande på Liverpoolmatch, film och sen världsrekord! på 100 meter herrar av Bolt, 9.58. WOW!
Nu är vi ganska nyss hemkomna, och eftersom jag ska upp om 6 timmar så ska jag nog gå och lägga mig nu.

nattinatti
pyjamaspyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0