spooky

När jag och Bodil hälsade på hennes pappa uppe i Norrland för några år sen så läste Bodil sin läskigaste spökhistoria för mig när vi lagt oss. Älskar riktigt bra spökhistorier.
Nu ikväll så sökte Bodil lite på spökhistorier och läste några för mig. Ingen hög klass direkt.
En av dom handlade om en docka som tänderna växte på varje natt (som att man inte skulle märka att ens docka hade långa huggtänder efter ett tag), till slut så bet den halsen av sin ägare i sömnen. Scary! Eller inte!

När jag var liten så fick jag för mig att om jag inte höll mina armar runt mina favoritgosedjur så skulle nån ond kraft byta ut deras ögon så att dom skulle kunna döda mig. Så därför sov jag varje natt med armarna rakt ut på sidorna, och höll om alla små djuren. Tur att jag bara har Harry Potta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0