mitt namn minus a + s

Under hela min norgetid så har jag aldrig gjort ett så bra köp som det jag gjorde idag. En majskolv, ja jag hittade en färsk majskolv och blev eld och lågor. Rättare sagt så var det Bodil som hittade dom på härliga svenska ica.
Det var något av det godaste jag ätit på länge, har ju letat så fasligt länge efter denna favorit här i Norge, men bara hittat äckliga inlagda kolvar.
Sen borde jag kanske inte nämna att jag gjorde några andra bra köp också, såklart inget i klass med majs, men en kofta och en tröja kan händas att det slank med.

Fler tågbiljetter är bokade också, första helgen i september när jag precis kommit hem, då ska jag ta tåget till malmö och min älskade Sigge. Min höst kommer vara så himla bra. Den bästa någonsin förhoppningsvis.

imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0