kanske borde tatuera in spara på armen?

Om två dagar kommer al hit för att hälsa på mig och Bee. Den första kompisen som faktiskt kommer och hälsar på. Cred till dig al!
Fast jag funderar nu på varför hon kommer hit till den här norska lilla tråkstaden, istället för att vi kommer till henne i Göteborg. Det är ju nämligen way out west i helgen, hade jag mer än gärna varit på.
Istället får vi gå upp på ett berg, äta lite dyr mat och dricka några pils och jaa, det var nog det som vi brukar göra här(minus gå upp på berg).
Fast himla tur egentligen att jag inte ska till göteborg, inget mera slösa här inte. NEJ!

Fast jag hittade ju en fin kofta på Gina, och sen var det den där tröjan till 80-talsfesten också. För att inte tala om en allting jag behöver från komplett...

Kommentarer
Postat av: al

Tackar, tackar X)) !



Låter som att ni planerat nice! Leta upp ett bra berg ni.



Äsch, Way Out West har jag hört ska vara svindyrt, det är säkert inte värt pengarna =) ...



Ses imon, glöm inte bort mej vid färjan =,( !



al

2009-08-13 @ 11:21:49
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0